Arvokiinteistön arvoinen brändi-ilme

Kestävän kehityksen kiinteistösijoitusyhtiön omistama, Helsingin keskustassa sijaitseva kiinteistö uudistettiin vuokra-asunnoiksi sekä toimi- ja liiketiloiksi. Olimme Diana-projektissa alunperin mukana sisustusarkkitehti-näkökulmalla, mutta laajensimme reviiriämme kiinteistön parissa myös brändisuunnitteluun ja viestintään. Kiinteistön ilmeen suunnittelussa lähtökohtana olivat vihreät arvot sekä sijainti keskustan puistojen keskellä. Värimaailmaan haettiin inspiraatiota vanhan kiinteistön porraskäytävän sävyistä, ja logo sai muotonsa Dianapuiston veistoksesta ja mytologiasta inspiroituneena. Kuvasimme kohteen kiinnostavia yksityiskohtia ja ympäristön vehreyttä sekä kaupunkitunnelmaa korostaen. Esitetekstejä kirjoittaessa pyrimme nostamaan esiin Dianan kilpailuvaltteja, jotta kiinteistö todella erottuisi edukseen keskustan arvokiinteistöjen joukossa.