Visuaalinen viestintä ja taide
Hermia 5 & 6
Kahden talon yhteinen brändi
Propellihattuja, synergiaa ja rakettitiedettä
Hermia 5:n ja 6:n brändi syntyi kuin itsestään, ja meidän tehtäväksemme jäi pukea se sanoiksi ja kuviksi. Aikanaan Nokialle rakennetuissa toimistotaloissa vuokralaiset ja innovaatiot ovat vaihtuneet, mutta kupla ei puhjennut koskaan. Propellihatut, pankkiirit ja insinöörit kulkevat käytävillä sulassa sovussa ja pitävät yllä talojen hyvää yhteishenkeä.
Työmme tässä projektissa:
- Kiinteistöbrändäys
- Visuaalinen ilme
- Graafinen suunnittelu
- Verkkosivut
- Brändikuvaus
Teknologiakehityksen
tulevaisuus jättiläisten jalanjäljissä
Näistä lähtökohdista ryhdyimme rakentamaan kahden kiinteistön viestintää. Kiinteistöille jo aiemmin suunniteltu logo sai ympärilleen raikkaan ilmeen, jota soveltaen suunnittelimme verkkosivut, esitteen ja esittelyvideon, jota tehdessä pääsimme hyödyntämään myös drone-kuvausta.
Tilakuvissa huomio hakeutui aikakaudelle tyypillisiin lasi- ja teräsrakenteisiin sekä korkeisiin tiloihin. Seiniä kiinnostavampaa oli kuitenkin se mitä niiden sisällä tapahtuu. Pääsimme kuvaamaan yritysten työtiloihin, joissa kohtasimme piikiekkoja, robotteja ja kaiuttoman testilaboratorion.
Tekkinaapureita ja hyvää yhteishenkeä
Tilojen lisäksi kuviin pääsivät myös talon vuokralaiset ja kiinteistön työntekijät. Aidot kokemukset elämästä ja työskentelystä Hermioissa antavat tulevillekin vuokralaisille todenmukaisen kuvan talojen tunnelmasta. Brändin ydintä ei tarvinnut kaukaa hakea!